poniedziałek, 7 października 2013

LEGO Batman 2: DC Super Heroes

Zacząłem grać w kolejne legutki. Znów o Batmanie, choć zdaje się, tym razem pojawi się więcej niezwykłych postaci z uniwersum DC (którego niemal nie znam). W każdym razie, póki co, gram Batmanem i Robinem. Skończyłem dwa pierwsze epizody, odblokowałem pierwsze kostiumy. Gra, zamiast prostego huba z części poprzednich, dostała otwarte miasto z osobną porcją zadań. Same misje zdają się bardziej rozbudowane i różnorodne - np. w drugiej mamy etap chodzony i etap w pojazdach. Głównymi przeciwnikami zdają się być Joker i Lex Luthor, ale w misjach pojawia się więcej menażerii jako wrogowie poboczni. Ale w sumie gra jest bardzo podobna do poprzedniczek - gdyby nie to, że tamte bardzo mi się podobały, na tę pewnie bym się krzywił. A tak - jestem zadowolony, że dostałem jeszcze więcej plansz, jeszcze więcej klocków i jeszcze więcej zbieractwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz