piątek, 3 stycznia 2014

DnD 4 #68 - eladrin z marmuru

Ciąg dalszy wyprawy przez korytarze labiryntu. Sceneria znów się zmienia - seria sal zamienia się w wielopoziomową plątaninę schodów, podestów i biegnących w każdą z możliwych stron korytarzy. Łatwo się pogubić, ale gracze wciąż podążają śladem krwi.

I znów trafiają na gotową stawić im czoła grupę minotaurów - tym razem jest jest ich ósemka: dwa to znane już minotaury tratujące, trzy to petryfikatorzy, a pozostała trójka to prymitywni brutale. Dodatkowy element scenerii - okrąg zapewniający nie zajmujące akcji leczenie, do tego z dużym bonusem. Ale znów prawie nikt z tego nie korzystał. Zaczęło się dramatycznie, gdy przeciwnicy przeprowadzili zmasowany atak na grupę, ale wkrótce kilka obszarówek wyłączyło z walki większość z nich i szala przechyliła się na stronę graczy. Mimo to, zagrożenie było duże. I choć starcie zakończyło się zwycięstwem, nie wszystko poszło tak, jak należy - czarodziej uległ petryfikującemu atakowi i został przemieniony w kamień. Teraz pozostali będą musieli rozstrzygnąć, co począć z tym fantem.

Nagroda za walkę - 1800 PD na głowę oraz skarby warte 16 300 złota. Do tego drobny przedmiot magiczny - z 14 poziomu (ale z możliwością dopakowania go do 16).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz