poniedziałek, 26 maja 2014

Heroes of Might and Magic 3 - Greed

Scenariusz wieńczący kampanię "neutralną" - przejmujemy kontrolę nad jaszczurowatymi lub barbarzyńcami (ja wybrałem barbarzyńców) i kosimy resztę.
Początek był bardzo spokojny, bo siedziałem sobie na odciętym od otoczenia terenie, rozwijając się powoli. Drogi dalej broniły silnie obsadzone garnizony. Za nimi spokojnie rozwijał się wróg i zdołał zgromadzić całkiem pokaźne siły, lecz nie tak pokaźne, bym nie dał mu rady. Miasta padły szybko, ale trochę czasu zajęło mi ganianie za ostatnimi wrogimi bohaterami (którzy biegali po mapie i odbijali mi nieobsadzone zamki) - nie przewidziałem, że walka będzie się toczyć głównie na bagnach i nie rozwinąłem u żadnego ze swych bohaterów zdolności wyszukiwania ścieżek. To trochę ograniczyło mobilność moich armii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz