czwartek, 28 lipca 2011

Portal 2

Skończony.

Niezbyt trudna to gra, ale i tak sprawia wielką frajdę. Historyjka bardzo fajna, z humorem, umiejętnie poprowadzona, pokazuje nieco więcej tła, niż jedynka. Graficznie dopieszczona, nie jest już tak sterylna ani statyczna, więcej rzeczy się rusza, wala się masa śmiecia, rośliny, brud, widać tez znacznie więcej przestrzeni. Klimat rewelacyjny. Szkoda, że taka krótka i szkoda że nie ma żadnego hard mode po skończeniu (na wzór jedynki). No, ale jeszcze został mi komentarz twórców i tryb coop, więc to nie koniec zabawy.

Komentarze zacząłem już nawet odsłuchiwać i dwie myśli przemknęły mi przez głowę. Pierwsza to podziw i szacunek dla ogromnego nakładu pracy, jaki włożono w grę (naprawdę, nie zdawałem sobie sprawy, że samo projektowanie i testowanie to tyle roboty). I jeszcze druga: co do karvy nędzy ma znaczyć "ten level początkowo był trudniejszy, ale nasi testerzy są tak głupi, że nie zdołali go rozwiązać"? Stanowczo domagam się, by Valve zatrudniło inteligentniejszych testerów, taka ich mać!

Moja ocena: koniecznie zagrać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz