sobota, 19 stycznia 2013

Mass Effect 3 - Tuchanka

Po wykonaniu różnych misji pobocznych, które były do wykonania (tym razem postanowiłem nie odkładać ich na zakończenie, aby nie robić sobie takiej mozolnej górki do przewalenia - jak coś jest, robię to od razu, nim wrócę do wątku głównego), poleciałem na Tuchankę, by leczyć genofagium.
No i uleczyłem, co tu dużo gadać. Trochę walk, trochę biegania, ale sprawę załatwiłem, choć nie obyło się bez ofiar (ale tak chyba musiało być). Co prawda miałem możliwość rozegrać to inaczej i wcisnąć kroganom kit zamiast szczepionki, ale uznałem że należy się ich gatunkowi kolejna szansa. Jestem ciekaw jaki to będzie miało wpływ na zakończenie. Podsumowanie: kroganie i turianie są po mojej stronie, ale salarianie nie dali wsparcia. Trudno, będziemy sobie radzić bez nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz