wtorek, 10 grudnia 2013

DnD 4 #66 - niosący światło

Z rozmowy z Lucyferem, gracze chyba nie dowiedzieli się tego, czego pragnęli, ale przynajmniej dostali kolejny namiar - na Arkadię - następny świat w ich wędrówce. Tam odnajdują krainę błogą i spokojną (zamieszkaną, zdaje się, głównie przez filozofów). Jej władca (Mysikoń) ma jednak pewien problem - od czasu do czasu nawet tutaj pojawiają się krwiożercze monstra. Pokojowa natura miejscowych nie pozwala im z nimi walczyć, więc zamykają ich w Labiryncie. Będą wdzięczni za jakieś rozwiązanie tego problemu. Gracze decydują się zatem zapuścić w ów Labirynt, by z zamkniętymi tam potworami skończyć w sposób definitywny.

To jest moment, gdy gracze się awansują - na 14 poziom. Mam wrażenie, że przez 13 prawie nie walczyli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz