wtorek, 5 marca 2013

LEGO Batman - Człowiek Zagadka

Przysiadłem jednak jeszcze raz do gry i w trochę już lepszym nastroju pobawiłem się w rozbijanie klocków i zbieranie znajdziek. No, nadal jest to stare, dobre lego, przyjemna, niezobowiązująca zabawa. Lekka i rozrywkowa. Nie wciąga tak, jak gry większego kalibru, ale nim zatęsknię za czymś pokroju Skyrim czy Mass Effect, mogę się nią pobawić.

Na razie przeszedłem pierwszy rozdział. Jego dwa pierwsze poziomy (skończone za poprzednim posiedzeniem) opowiadały o starciach z Clayfacem i Freezem, teraz uporałem się również z Two Facem, Ivy oraz samym Riddlerem. Nie staram się wybierać wszystkiego - pewnie wymaga to odblokowania bonusów (kostiumów i postaci), których jeszcze nie mam, a i później nie wiem, czy będzie chciało mi się to robić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz