poniedziałek, 25 marca 2013

LEGO Batman - dosyć

Dobra, chyba już wystarczy. Zebrałem (prawie) wszystko - czerwone cegiełki, zbiorniki, specjalne nagrody, ukończyłem co się dało, kupiłem co się dało, nawet zgromadziłem 4 mld klocków, za co jest nawet jakieś osiągnięcie (a co wcale nie jest trudne, po kupieniu wszystkich mnożników). Na liczniku mam 99,6% i brakuje mi jednego, ostatniego zbiorniczka do zebrania w lodowym poziomie łotrów (ostatni z kampanii Pingwina), gdzie trzeba przejechać się kawałek zjeżdżalnią i zaliczyć kilka bramek. Spróbowałem dwa razy (za każdym razem wybierając niewłaściwy kierunek) i odpuściłem. Szkoda nerwów, coś czuję, że za łatwo to nie pójdzie. Powtórni ni byłyby problemem, gdyby nie to, że nim się do tej zjeżdżalni dojdzie, trzeba wykonać przejść kawał drogi, złożyć spychacz, usunąć lód - za dużo zabawy. Niniejszym uznaję grę za skończoną i szukam czegoś nowego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz