sobota, 10 listopada 2012

Mass Effect 2 - zadania Samary i Tali

Dziś zadania Samary i Tali. Asari ścigała swą demoniczną córkę, wymagało to małego śledztwa na Omedze. Panie nie były w stanie załatwić tego między sobą i musiałem stanąć po czyjejś stronie - poparłem Samarę, cóż, wypada okazywać lojalność załodze, jeśli oczekuje się od nich tego samego.
Quarianka została oskarżona przez własną Flotę o zdradę, jak kapitan jej statku, miałem ją reprezentować. Tym razem śledztwo wymagało wystrzelania paru gethów. Jego wynik oczyszczał Tali, lecz obciążał jej ojca, dlatego na procesie wybrałem drogę płomiennej obrony bez ujawniania niemiłych faktów. W tym momencie mam już całą załogę skompletowaną i lojalną. Jeszcze tylko parę zadań pobocznych i mogę ruszać na ratunek galaktyce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz