środa, 15 lutego 2012

Kingdoms of Amalur: Reckoning (demo)

Zagrałem dziś w demo - było dostępne od dość dawna, ale sięgnąłem po nie dopiero teraz. Całkiem przyjemne, całkiem, całkiem. Ładna grafika - prosta, ale czytelna. W bajkowym klimacie, bardzo urocza (na focie tego nie widać, bo robiłem przy słabym świetle i we wnętrzu - na zewnątrz jest bardziej kolorowo - ale trudno, daję co mam), podoba mi się. Gameplay podobny do Fable, walka wygląda widowiskowo, choć po Soulsach wszystko będzie się wydawać zbyt płytkie. Ale wywijanie mieczem i rzucanie zaklęć sprawia frajdę. Widać, że jest sporo możliwości rozwoju. Ciekawe, czy pod koniec gry można, jak w Fable, mieć maksa we wszystkim. Były jakieś problemy techniczne (ze znikającymi na chwilę postaciami), ale to chyba rzecz do naprawienia i sądzę, że do premiery się z tym uporali. Za to podczas walki z trollem wyskoczył mi finisher w postaci QTE i tu gra z miejsca dostaje ode mnie solidnego minusa. Twórcy! Y can't U make good gamez?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz