środa, 27 lutego 2013

LEGO Batman

Szukam sobie nowej gry, której mógłbym oddać czas po Mass Effekcie i... mam problem. Legutkowy Batman chyba nią nie będzie. Jakoś nie mam odwagi złapać się za coś większego, bardziej czasochłonnego i angażującego, dlatego szukam raczej gry lekkiej, łatwej i przyjemnej. Lego Star Wars bardzo mi się podobało i skończyłem z przyjemnością, ale Batman jakoś kompletnie mnie nie wciąga. Skończyłem dwa poziomy i nie odczuwam absolutnie żadnej potrzeby by grać dalej. Nic mnie w niej nie pociąga. Niby jest to, co tam mi się podobało, a nawet trochę nowości (w postaci kostiumów), ale nie chce mi się grać dalej. Może to kwestia świata i nawiązań do filmu, które tam dodawały smaku, a tutaj tego brakuje? Na razie odnotowuję to jako zawód.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz