środa, 11 kwietnia 2012

Skyrim - kanały Akademii

Drogi pamiętniczku, spotkała mnie dziś rzecz dość niezwykła. Kanały pod Akademią okazały się skrywać wiele tajemnic, z których niektóre będę musiał zbadać w późniejszym czasie. Odnalazłem tam kuźnię Atronachów wraz z traktującą o niej księgą, daedryczną dłoń oraz notatki o zaginionych uczniach i ich eksperymentach, a także drzwi za którymi krył się Augur. Okazało się, że jedyne co z niego pozostało, to wir energii, udało mi się jednak z nim porozumieć. Przestrzegł mnie, że Oko Magnus jest niezwykle niebezpieczne i że jest już za późno na odwrócenie złego losu. Zarazem poradził odnaleźć Laskę Magnusa - która pomoże zapanować nad niezwykłą mocą zagrażającego nam artefaktu. Niczego więcej się nie dowiedziałem, zatem opuściłem to miejsce. Wyszedłem tunelem, który wyprowadził mnie za mury Akademii, skąd mogłem lepiej przyjrzeć się zniszczeniom dokonanym tutaj przed laty i nadziwić się szczęściu (czy raczej zaklęciu ochronnemu) magów, które pozwoliło uchronić ich przed kataklizmem.
Następnie udałem się do Arcymaga, wypytać go o ową laskę. Nie udzielił mi zbyt wielu informacji, ale wypytując i słuchając dotarłem stopniowo do śladu, którego mogę się złapać: otóż jakiś czas temu szukała jej organizacja magów z Cyrodiil - znana jako Synod. Jeśli dotąd jej nie znaleźli, najpewniej kręcą się w okolicy ruin Mzulft. Trzeba będzie udać się na południe.
73:45, poziom 30

1 komentarz:

  1. Majestatycznie wygląda ta akademia z dołu - do tej pory ani razu nie miałem okazji oglądać jej z tej strony. BTW. polecam również Solitude "od dołu" - wygląda jeszcze bardziej majestatycznie i nierealnie ;)

    pozdr
    pit

    OdpowiedzUsuń